17 martie 2011

Sase, sase, vine Luna spre Pamant

Toata lumea vorbeste numai de cutremure, tsunami, radiatii, ger. M-am saturat! In Romania pot sa-ti faci test sa vezi daca nu esti iradiat cu numai 100 lei. Daca abia te-ai intors din Japonia e moca. Pont!

Trecand rapid la chestii mai serioase, azi leul are cea mai buna valoare din ultimele 10 luni, apreciindu-se in fata monedei europene pana la 4,1788 lei pentru un euro. Ba mai mult, potrivit nu stiu caror analisti financiari de la nu stiu ce institut, in luna martie s-au imbunatatit perspectivele economiei Romaniei pentru urmatoarele sase luni, urcand o pozitie fata de februarie, pana pe locul al treilea intre statele Europei Centrale si de Est. Doamne-ajuta! Cam atat important despre Romania. In rest, tigani peste tot, unguri care vor autonomie, politicieni ocupati sa se scuipe intre ei.



IT:

- Twitter implineste astazi 5 ani. Desi ma lasa aproape rece aceasta stire tin sa mentionez si eu asta si sa urez "La multi ani!" Twitter-ului. Nu de alta, dar il mai folosesc si eu din cand in cand.

- A aparut Internet Explorer 9, mare fericire, triliarde de downloaduri din primele secunde de la lansare, OMG! Eu astept Mozilla Firefox 4, care trebuie sa apara saptamana viitoare. Sper din tot sufletul sa fie mai RAM friendly. In cel mai rau caz o sa trec iar pe Chrome, desi parca mai bine mi-as mai cumpara 2GB RAM.
Funny fact: Mozilla a declarat ca Internet Explorer 9 nu este un browser modern.

- Ca tot am vorbit de browsere, m-am hotarat sa testez si eu RockMelt. Pentru cei ce nu stiu inca de el, RockMelt este un nou browser aparut din senin, care pana saptamana asta era in teste, accesibil doar pe baza de invitatie. Acum este disponibil pentru toata lumea. Este centrat pe ideea de integrare a celor mai cunoscute retele sociale (Facebook, Twitter), avand si-o lista de prieteni pe baza prietenilor de pe Facebook. Dupa ce ma voi juca putin cu el voi impartasi pareri. Pana una alta:




Si daca tot am inceput, sa nu uit: sambata Luna va fi mai aproape de Pamant decat de obicei. Diferenta de distanta nu depaseste nici 10%, asa ca nu vad de ce e asta un lucru atat de important. Da, va influenta diferit mareea, dar de aici pana la catastrofe naturale e o distanta mare. Cutremure si alte năzbâtii se pot intampla (si se intampla) si fara acest eveniment.

Niciun comentariu: