29 martie 2011

Max Payne

De data aceasta incep cu piesa pentru a ma asigura ca este ascultata:





Cred Max Payne a fost primul joc shooter third person pe care l-am jucat vreodata. Desigur, Max Payne 2 a urmat la scurt timp dupa. Acesta din urma este unul din jocurile mele preferate din toate timpurile. Top 10.



Stiind c-a aparut in 2008 filmul Max Payne, am ezitat sa-l vad, cum am facut si cu alte filme facute dupa povestea unor jocuri. Totusi, spre uimirea si fericirea mea, filmul Max Payne este grozav. Atmosfera se apropie de cea din joc, povestea capata putin fantastic dar ramane bine plasata in realitate. Mark Wahlberg are o evolutie aproape ireprosabila pe tot parcursul filmului interpretandu-l desigur pe Max Payne. Sunetul este de exceptie si ajuta enorm de mult la transmiterea atmosferei. Da, da, stiu, asa se intampla in fiecare film, sunetul si muzica sunt esentiale creerii atmosferei; ei bine, aici... daca nu mai mult decat de obicei si cu succes garantat. Ma asteptam la un alt sfarsit, pentru a lasa loc de un film Max Payne 2, dar intrucat trebuie sa apara jocul Max Payne 3 anul acesta, poate filmul va fi inspirat din ultimul joc (ce probabil nu va urmari povestea primelor doua).



Daca stau sa ma gandesc toate filmele inspirate din jocuri pe care le-am vazut pana acum mi-au placut destul de mult, desi initial am fost sceptic in privinta fiecaruia. S-ar putea sa fi uitat din ele, dar din ce imi amintesc, lista e asa: Doom, Prince of Persia: The Sands of Time, Ultramarines: A Warhammer 40000 Movie, Max Payne. Poate Doom putea sa fie mai bun, dar s-ar putea doar sa mi se para din cauza faptului ca pentru el am avut asteptarile cele mai ridicate. A... si-am mai vazut Street Fighter acum enorm de mult timp (prea mult ca sa mai am o parere despre el). Stiu c-a aparut si Far Cry dar n-am citit nici macar un cuvant bun despre film, ba mai mult, se pare ca nici nu are legatura cu jocul/rile. Asa ca-mi pastrez imagina altui joc din top 10 nealterata de un film prost.

Revenind la Max Payne, e un film ce il pot gusta si cei ce n-au jucat jocurile sau le-au jucat dar nu sunt fanii lor. Pentru oricine doreste un film bun de actiune...

Un comentariu:

Iulyyy spunea...

Max Payne a fost un joc genial la vremea lui, acum..a rămas în urmă.