19 martie 2011

Drept civil

Aşa-mi vine câteodată
Să mă sui pă munţi de piatră,
Să-mi fac ochişorii roată,
Să-mi caut mamă şi tată.

Aşa-mi vine uneori
Să mă sui pă munţi cu flori,
Să beau otravă, să mor.
Şi-acolo dacă sosesc,
Stau în loc şi mă gândesc:
- De ce să mă otrăvesc,
Când am zile să trăiesc?


Asa-mi vine cateodata sa-mi bag...
Off, drept civil, te urasc! Esti atat de plictisitor, atat de monoton si enervant... Problema e ca totusi ii gasesc utila studierea in cadrul Facultatii de Stiinte Economice. Si ma enerveaza. Imi doresc sa cred ca nu are niciun rost si nicio utilitate. Dar are. Si ma enerveaza! M-am autoeducat sa fiu un om cu o gandire matematica. Nu interpretati gresit, matematica nu e punctul meu forte, dar puterea mea de intelegere si invatare se bazeaza doar pe logica, nu pe tocit niste termeni jenanti si gretosi. Nu imi este deloc usor sa invat toate tipurile de drepturi subiectiv civile principale de folosinta (?!) sau cele 10 tipuri de clasificari ale bunurilor. Da, e ora 5 si sunt treaz. Invat. Momentan iau o pauza. Imi place sa cred ca e bine meritata. Oricum, este binevenita. Sunt atat de obosit si plictisit si sictirit incat majoritatea enunturilor mele sunt mai scurte decat imi permite constiinta mea de explicator si parantezator. Se pare ca-mi place sa inventez cuvinte in dimineata asta. Mai am unul, iata: cacatdreptcivilcacat. Stiu ca majoritatea studentilor sunt in toiul semestrului al doilea si nimeni nu are de invatat vineri noaptea pentru un examen de sambata. Ei, eu sunt mai special! Astazi termin sesiunea de pe semestrul intai cu ultimul examen la... ati ghicit Drept civil! Pana acum 10 minute am crezut ca odata cu examenul asta voi scapa de tot ce inseamna drept in perioada facultatii dar NU, am aflat ca anul viitor voi avea un curs numit Dreptul mediului. Suna aproximativ la fel de rau ca Drept civil. Doar ca mai rau. Ma plictiseste atat de mult panarama asta de drept civil incat, dupa ce am terminat de ros toate unghiile (de la maini), din lipsa de alta ocupatie si dorinta de a pierde timpul am ales sa va plictisesc si pe voi zicand inca o data foarte mult nimic. Oricum la cati cititori am (trei), imi permit sa pierd 1-2 cu ocazia asta. Foarte personal vad ca iese post-ul asta. Trebuia sa ma astept, tinand cont de motivatia pe care am avut-o cand am inceput sa scriu. E 5:11. Fac pauze lungi intre propozitii, lungind timpul petrecut scriind mizeria asta, in consecinta indepartand momentul in care ma voi intoarce la o ultima repriza de invatat. E 5:12. Am mai primit niste monede vechi recent. Multumesc Cosmin si Oana. N-am stat sa ma uit la toate cu atentie, am vazut doar ca mai am cateva la fel cu unele dintre ele, dar n-am verificat anii. Si nici nu le-am analizat pe toate. Probabil ar trebui sa fac asta dupa ce termin post-ul. E mai distractiv decat dreptul civil. D'uh! As putea sa numesc activitatea Studiul istoriei economiei si tot pentru facultate as "invata". Pff... e 5:16, va las.

Nu voi pune nicio melodie in post-ul asta, ca sa suferiti si voi ca mine. Sa va plictisiti citind mizeria asta. Asa, va dresez sa fiti empatici. Hai, ne citim mai incolo. Ceau!

Niciun comentariu: