28 martie 2011

Acele mici frustrari

Ma enerveaza:

- Jocurile care imi cer DirectX 8.1 desi am DirectX 9c instalat
- Stirile despre cutremurele din Japonia
- Lista de soundtrack a unui film in care apare o piesa desi in film apare piesa cantata de altcineva (cover)
- Torrentele care apar cu zeci de leecheri pe site si dupa download nu se face upload la ele
- Yahoo Messenger 10 ca actualizeaza statusul in urma unui Alt+Tab dat in timpul scrierii statusului
- Browser-ul RockMelt ca refuza sa mi se instaleze
- Studiile stupide care arata chestii gen: jumatate din femei refuza sa faca sex pentru ca sunt prea grase. Pai puneti in mortii vostri mana sa faceti sex ca sa mai slabiti!
- Rebecca Black
- Faptul ca am asteptat o saptamana finalul sezonului 4 din Californication gandindu-ma zilnic (si non-stop in ultimele 5 ore) la el cautand modalitati de a face timpul sa treaca mai repede si odata aparut episodul sunt prea ocupat sa-l pot vedea
- Faptul ca se termina sezonul 4 din Californication
- Faptul ca atunci cand apesi Enter in textbox-ul pentru titlul unui post pe blogger iti publica automat post-ul, chiar daca el este gol
- Atunci cand aud o piesa la radio si o caut pe google dupa versuri ajungand s-o ascult 3 zile in continuu
- Faptul ca atunci cand ma aflu pe ultimul tab in Firefox 4 si dau Ctrl+Tab ma duce pe primul App Tab si nu pe primul tab normal
- Oamenii care asculta Daft Punk doar pentru ca au vazut Tron
- Oamenii care au vazut Tron
- Oamenii care asculta Daft Punk din orice alte motive
- Fanii Inception
- Gama La minor
- Travka

Si ca sa ma calmez... poftim magie:

6 comentarii:

Anonim spunea...

Frustrarea mea: Am pierdut 2 minute si 45 de secunde din viata citind nimicuri.

Please, PLEASE get a life, leave us bloggers alone!!! :)))))

Tudor Năpasta spunea...

Scuze ca te-am obligat sa vii aici.

Ena spunea...

Californication
happy :)
"Faptul ca se termina sezonul 4 din Californication"
sad :(

Tudor Năpasta spunea...

S-a terminat FOARTE fain!!!

admin spunea...

sa inteleg ca esti inca pe xp ? :D
si n-ai vazut Tron?

browserul rockmelt nu mi se pare mare chestie, daca stai mult pe fb si twitter cred ca e ok. cam aceleasi chestii le poti face si cu sa zicem Tweetdeck si un plugin de feeduri.

Tudor Năpasta spunea...

Asa e, dar fiind aparut inainte de Firefox 4, ma asteptam sa consume mai putin RAM ca FF3 cu addon-uri si sa arate mai bine. FF4 in schimb mi-a rezolvat toate problemele :D