25 martie 2011

Filme: Sucker Punch, Siren, Primal

Azi, 25 martie apare Sucker Punch. De-abia astept sa-l vad! Sunt atat de nerabdator incat s-ar putea sa nu mai astept sa apara varianta DVD/BR RIP si sa il vad imediat cum apare o versiune CAM. Daca stau sa ma gandesc mai bine, la cat de bine ar trebui sa arate filmul asta, nu cred ca voi face aceasta prostie. Singurul film pe care l-am vazut CAM a fost 300 si jumatate din el era negru, jumatate era zgomot. M-am lecuit. Asa... Sucker Punch. Filmul asta se merita vazut doar si pentru vocea lui Scott Glenn. Poftim:







Trecand la chestii mai serioase, pe 22 martie a aparut Siren pe DVD. In consecinta il pot vedea. Trailer-ul de pe YouTube primeste atata ura incat nu ma face decat sa-mi doresc mai mult sa vad acest film.





Ba mai mult, citind comentariile am aflat de un alt film ce mi-a atras repede atentia, Primal. De asemenea, lucruri foarte urate spuse despre el. Asa ca in aceasta dimineata voi face maraton de filme proaste cu Siren, Primal si inca alte cateva pe care le voi alege mai tarziu. Asa, sa nu uit:





* - Textul scris cu Italic nu este adevarat

Niciun comentariu: