25 februarie 2011

Monede, RDS, Facebook si alcool

E dat de la Dumnezeu ca inainte sa inveti sa te distrezi. Ce-am facut eu in aceasta privinta? Mi-am revazut (a se citi "savurat") colectia de monede vechi. Nu vorbesc de obicei despre asta si in consecinta nu cred ca exista cineva care sa stie ca sunt un colectionar de monede (si bancnote) vechi. Am mai adaugat cu aceasta ocazie cateva oferite de catre tatal meu. Pentru aceasta a trebuit sa-i imprumut ceasul meu ceea ce nu-mi surade deloc (avand un cult al ceasului de mana). Da, sunt un batranel nebun si singur din aceasta privinta, colectionand ceasuri de mana (si iubindu-le pe fiecare in parte) si monede (si bancnote) vechi. Cea mai veche moneda pe care o posed este una de 10 bani romanesti, dateaza din 1867 si sunt (desigur) foarte mandru de ea, alaturi de alte raritati din Grecia, Israel, Cehoslovacia si alte tari indepartate sau obscure. Recent am adaugat la aceasta colectie si cateva monezi si bancnote din Macedonia si Bulgaria (in urma vizitei mele acolo) care desi nu sunt vechi si nu sporesc calitatea colectiei, sporesc cantitatea ei (si mica ei valoare... in timp). Cu aceasta ocazie fac apel la voi, cei doi cititori ai acestui blog: orice donatie este binevenita si (bine) rasplatita pe masura valorii si vechimii monedei/delor. Astept totodata si propuneri de o metoda mai eficienta de stocare a lor decat cutia de carton oarecum compartimentata pe care o folosesc in momentul de fata. Imi doresc intr-un viitor (poate) apropiat sa fac poze si ulterior o inventariere a tuturor monedelor din colectie, dar in lipsa unui aparat foto mai bun decat un telefon mobil mediocru aceasta poate (a citi "e nevoita") sa mai astepte.

Sa va vorbesc si despre ceva ce s-a mai intamplat azi in tara asta? Despre ce sa vorbesc? Despre dorinta RCS&RDS de a cumpara UPC? 300 de milioane de dolari ar costa achizitia RCS&RDS, o eliminare a unui rival de 15 ani pe piata telecomunicatiilor. UPC este numarul unu pe piata TV in Ungaria, RCS&RDS in Romania. RCS&RDS lanseaza internet mobil si in Ungaria, UPC lanseaza noi servicii pentru clientii cu televiziune digitala, RDS&RCS iese la atac si cu o platforma IPTV, bla bla bla, bla bla bla. Acest joc de saj ma intereseaza atat de mult precum un album Travka. In Barlad monopolul in telecomunicatii este detinut de RCS&RDS, UPC fiind inexistent, deci aceasta achizitie nu m-ar afecta prea mult, decat prin posibile schimbari de pret ale abonamentelor TV (+ internet, telefon) in urma cresterii imperiului RCS&RDS. Nu vreau sa comentez prea mult pe aceasta tema intrucat nici cei doi giganti nu au comentat momentan aceste informatii.

Stiu ca amandoi sunteti dependeti de Facebook, dragi cititori, asa incat va dau o stire imbucuratoare pentru voi: in curand vor fi lansate primele telefoane Facebook. Eh?! Tare, nu? Produse de HTC, cele doua telefoane urmeaza sistemul Android si vor fi prevazut cu un buton dedicat retelei Facebook. Acest buton este iluminat intermitent ori de cate ori utilizatorul va desfasura o activitate ce permite interactionarea cu acest site. Apasarea prelungita a acestui buton va duce (desigur) utilizatorul direct pe pagina Facebook. Pentru inceput, cele doua telefoane vor fi disponibile in Marea Britanie incepand cu data de 18 iunie, pretul lor ramanand inca necunoscut. Ambele telefoane vor fi dotate cu procesor de 600 MHz si 500 MB RAM, putand astfel chiar sa jucati Counter Strike si DotA pe ele.*

Termin desigur cu o stire pozitiva, optimista si de mare utilitate! Veste buna pentru (noi) consumatorii de alcool - alcoolul te protejeaza de bolile de inima! Un studiu al nu stiu carei echipe de cercetatori din nu stiu ce tara bizara arata ca trei beri consumate saptamanal reduc cu 31% riscul de deces in urma unei boli de inima. Nu 30, nu 32, 31%! In cazul meu, dragi doi cititori, in cazul unui deces in urma unei boli de inima, datorita consumului de alcool (de peste 10 beri pe saptamana) sunt sanse sa invii. Take that Russia! Si bautorii de vin sunt privilegiati intrucat vinul contine nu stiu ce antioxidant care este bun pentru circulatie iar vinul rosu creste nu stiu ce chestie buna din sange. One glass of wine a day keeps the doctor away! Take that apple! Acesti minunati cercetatori nu au reusit inca sa demonstreze modul in care alcoolul protejeaza bolnavii de inima, dar tot ce putem noi face in privinta asta e sa bem in continuare. Scopul scuza mijloacele! Si daca tot am dat-o-n proverbe si catch phrases, va mai dau vreo doua vorbe intelepte dupa care sa va ghidati in viata:
If alcohol is not the answer you're asking the wrong question!
Just because it kills your liver, it doesn't mean it's not medicine!


O poza pentru cei care nu stiu sa citeasca:



si o piesa pentru cei ce stiu doar sa asculte (de pe umilul meu canal de YouTube):



* - Textul scris cu Italic nu este adevarat (din pacate).

4 comentarii:

Lucian Vâlsan spunea...

Vreau şi eu un pahar din ăla :))

Tudor Năpasta spunea...

Daca-i gol degeaba. Poti sa-l folosesti doar ca vaza pentru flori.

Anonim spunea...

Cititor 2 (eu). Sigur mai sunt.

Anonim spunea...

Anonim 2 :))

bai, ai mai mult de 2 cititori si vezi ca ne jignesti neuronu;
nu glumesc, desigur.(a se citi 'fix in pula te doare')

sa iei 10 la examene :)