21 februarie 2011

M-am intors inca o data

Ma mai tine minte cineva?

Eu sunt bine, multumesc. Facultatea merge bine, in dragoste imi merge bine, sanatos tun, dar de-ajuns despre mine; tu ce mai faci? E, nu ma intereseaza, inapoi la mine.

Nu am pregatit niciun subiect deosebit pentru acest post de "revenire", o sa incerc doar sa ocup cat mai mult spatiu cu cat mai multe cuvinte despre nimic. Mi-era putin dor sa mai scriu cate ceva, dar nu stiu cat va intereseaza...

Imi place cum a inceput anul asta, mult mai bine ca precedentul. Daca o sa fie macar atat de bine pana in decembrie voi fi super fericit. Un an bun si pentru black metal se pare, in mai putin de doua luni aparand niste albume geniale de la Burzum, Lifelover, Helrunar, Belphegor, Deafheaven, Virus. Am fost placut surprins de Burzum, desi din sample-urile care au aparut precedent mi se parea ca seamana prea mult cu Belus, albumul nou (Fallen) e clar superior. De la Lifelover nicio surpriza: cel mai bun album al lor de pana acum. Era de asteptat dupa primele doua piese pe care le-au pus gratis pe site-ul lor inainte de leak-uirea albumului. Tot cel mai album din cariera si pentru Helrunar. Un album dublu cu o durata de putin peste o ora jumatate ce cuprinde cam absolut ce ar trebui sa cuprinda un album black metal traditional. O adevarata capodopera epica, melodica, oldschool, cu influente folk, ambient si cu un artwork deosebit, albumul Sol trebuie ascultat de orice fan black metal si nu numai. Dupa primele (prea putine) ascultari parca imi place mai mult CD-ul al doilea, dar parerea mi se poate schimba curand. Sunt fericit ca Belphegor au ramas la stilul penultimului album care mi-a ajuns la inima inca de cand a aparut si nu mai canta nebunia pe care o cantau la inceput. Recent, dintr-o greseala fericita am descoperit trupa Deafheaven. Aparent baietii sunt la inceput si albumul asta e un demo, dar muzica lor e bestiala. Din grupa hipster black metal, muzica lor e o imbinare experimental-psihedelica de post rock si black metal. De-abia astept un LP. De Virus au auzit cu siguranta toti poserii. Aceasta reincarnare a trupei Ved Buens Ende puncteaza acolo unde trebuie cu o evolutie evidenta si previzibila dar nu de ignorat. Incadrarea lor in grupa black metal este o exagerare de care sunt constient, trupa cantand un fel de experimental/avant-garde/progressive rock.

Si cu atatea albume bune cat s-ajunga pentru un an, cine doreste mai mult? Ei bine, eu. Si nu astept degeaba, anul acesta urmeaza sa apara albume noi de la Caïna, Self-Inflicted Violence, Shining, Vintersorg si probabil multe altele care ma vor surprinde. De-abia astept!

Si iata ca am avut si subiect pentru post. Pentru cei ce n-au auzit de niciuna din trupele mentionate de mine anterior va rog sa inchideti tab-ul sau fereastra de la browser-ul dumneavoastra si sa nu mai reveniti. Multumesc.

A... era sa uit... de ascultat la minilectura:

Niciun comentariu: