22 februarie 2011

Sfarsitul iernii

E 22 februarie, sfarsitul ierii. Dar desigur ca iarna are o alta parere. Se pare ca i-a placut atat de mult la noi incat insista sa mai stea. Astfel, cu o saptamana inainte de terminarea oficiala a iernii, avem parte (cel putin in Barlad) de una din cele mai racoroase zile din 2011. Mai mult... mai si ninge. Am spus in randuri repetate cat de putin ma inteleg eu cu frigul si cu zapada. Am hotarat de comun acord ca atat timp cat ei nu intra peste mine (frigul si zapada) nici eu nu ies din casa sa le invadez teritoriul. Pana acum a mers bine intelegerea... Ciudat ca la inceputul lunii lumea credea ca iarna s-a terminat, apareau ghioceii, zambete, fericire, pasarile se intorceau din tarile calde si doar nebunii aveau motive de ingrijorare "incalzirea globala ne-a scurtat iarna". Acum pot sta linistiti. E atat de frig afara incat si incalzirea globala zice "brrr... lasa, astept pana la vara". I wish I had a monk to Wololo this winter.

Ce ma enerveaza cum arata blog-ul meu. Iar nu-l suport si trebuie sa-i modific design-ul. Macar am mai sters din partea dreapta niste porcarii care imi ocupau prea mult spariu si-mi colorau inutil blog-ul. Am mai sters si din blogroll niste link-uri ce devenisera moarte sau inactive de prea mult timp. O sa incerc de-acum inainte sa fac mai putine post-uri exclusiv din poze, respectiv clipuri. A propos, am inceput sa-mi folosesc contul de YouTube. O sa pun din ce in ce mai multe clipuri de acolo aici pe blog pentru a servi ca soundtrack la lectura. Pentru astazi avem Äl Jawala - Go East pentru a ne descreti putin fruntile si pentru a uita de frigul de-afara.

Auditie placuta si sper sa ne vedem intr-un design mai placut.


Un comentariu:

Lucian Vâlsan spunea...

Nasol. Aici doar ninge rău dar frig ce-i drept n-a mai fost de vreo două săptămâni încoace.

Întrebare: Ce-are design-ul actual? Eu zic c-arată bine.

Spor la scris.