24 februarie 2011

Bere, saracie, politica si Tetris

Bine-ati venit la "Bagarea in seama de joi"!
Am zis ca nu-mi place design-ul blogului si ca-l voi schimba. Iata! In maximul lenei mele n-am facut mai mult decat sa iau un template deja implementat in platforma blogger si sa-l fac putin mai lat. Am mai sters din blogroll si din reclame, directoare etc. Nu sunt chiar multumit, s-ar putea sa mai apara schimbari destul de curand, dar pana atunci, aceasta este noua fata a blogului. Enjoy!

Astazi pe toate posturile de radio importante (si pe unele TV) a fost dezbatuta problema toaletelor la romani. Sunt fericit c-am prezentat-o aseara, la putin timp dupa emiterea sondajului; spre deosebire de cei doi cititori ai acestui blog care dau scroll down pana vad o poza sa faca click pe ea. Asa ca am hotarat in aceasta seara sa preiau niste stiri mai amuzante, mai digerabile, pentru a nu solicita prea mult putinii neuroni ai dumnealor.

Pentru prima oara in istoria Rusiei, berea este inscrisa in grupa bauturilor alcoolice. Da, da. Berea era pana acum in zona produselor alimentare, putea fi cumparata din magazinele de langa scoli, consumata de elevi si vanduta de orice magazin pe timpul serii. Datorita acestor aspecte consumul de bere s-a triplat in ultimii 15 ani in Rusia, desi bautura lor preferata a ramas vodka. Desigur toate acestea se vor schimba, ba mai mult, noua lege va limita capacitatea maxima a unui recipient vandut la 0.33 litri. Oficialitatile sustin ca 500.000 de oameni mor anual in incidente legate de consumul de alcool si ca acesta este un "dezastru national". Corect, dar tot ce pot face autoritatile in privinta asta este sa semiinterzica berea?! Ca si cum romanii nu ar mai putea sa bea must toamna. O, ce dezastru, ce teroare! Si ministrul sanatatii din Rusia este de acord cu legea, sustinand ca aceasta va avea un rol important in imbunatatirea starii de sanatate a populatiei. Hahaha!

Dandu-ma cu barca pe Internet si facand clickuri in stanga si-n dreapta am dat azi peste inca un studiu Eurostat. Aparent Romania are 6 zone (adica toata tara fara zona Bucuresti-Ilfov) in topul celor mai sarace 20 de zone din UE. Cine-ar fi crezut? Alaturi de noi, desigur, Bulgaria, care are o zona ce detine locul intai in acest top. Hai Romania, credeam ca poti mai mult, nici macar cea mai saraca nu poti fi? Dar stai, devine mai bine: pe locul doi la o distanta foarte mica se afla Nord-Estul Romaniei (da, da!) cu judetele Suceava, Botosani, Neamt, Iasi, Bacau şi Vaslui. Ce bine-i acasa! Hai c-am zis fara stiri serioase, mai ales daca n-au poze.

George Clooney va place, nu? Eu sunt innebunit dupa el. Acesta a afirmat astazi ca nu vrea sa fie politician pentru ca s-a culcat cu prea multe femei si a luat prea multe droguri. Inca asteptati sa aflati care este problema nu? Ei, asta e. "Nu am dus o viata suficient de corecta pentru a intra in politica. M-am culcat cu prea multe femei si am luat prea multe droguri, acesta este adevarul", a declarat actorul in varsta de 49 de ani, sustinator al democratilor. Tot el a adaugat, raspunzand la provocarea de a face politica in Romania "He he, viata mea a fost prea corecta pentru a face asta. Sunt un om serios si am refuzat deja de doua ori circul la varsta de 12 ani."*

Unul din jocurile mele preferate din toate timpurile este Tetris. Inventat de Alexey Pajitnov in 1984, a primit numele dupa o combinatie dintre prefixul cardinal grecesc tetra (patru) si jocul preferat al lui Pajitnov, tenis. Crescand cu variantele de Atari, NES si cea handheld, Tetrisul m-a captivat din frageda-mi pruncie. Dar desigur ca nu despre asta vreau sa va vorbesc, ci despre noul Tetris in varianta reala. Da, da, s-a intamplat. Jocul se numeste Tetris Link si are regulile diferite de jocul original. Se joaca in 2, 3 sau 4 oameni, fiecaruia coresponzandu-i o culoare diferita. Pe rand, fiecare jucator da cu zarul si afla ce forma, ce tip de piesa trebuie sa puna in joc. Fiecare culoare contine piese din toate cele 6 tipuri cunoscute. Scopul jocului este sa unesti cat mai multe piese de-ale tale si sa impiedici adversarul/ii sa faca asta. Variante asemanatoare exista si pe suporturile electronice, single sau multiplayer. Jocul nu pare a fi ceva deosebit, dar este o alternativa buna la sumedenia de tipuri de boardgames. Am pus si-o poza pentru a avea si cei doi vizitatori ce face (scuze ca am exagerat mai devreme numindu-va cititori, stiu ca niciunul din voi nu citeste ce scriu eu aici).



Am ajuns la sfarsitul chefului de a mai scrie ceva, poze n-am de gand sa va mai pun asa ca... gata. Nu, n-am sa va vorbesc despre Dragobete pentru ca desi este o sarbatoare romaneasca (spre deosebire de Valentine's Day), tot nu mi se pare normal sa ai o zi anume din tot anul in care sa-ti arati dragostea. Arat-o in fiecare zi, sau n-o arata deloc, sau arat-o cand simti ca tre s-o arati. Atat.

Sambata dimineata am doua examene, din care unul dintre ele e cel mai greu (da, eu acum sunt in sesiune!) si probabil zilele astea o voi lasa mai moale cu blogul. Scuze dragi doi cititori (hahaha am facut-o din nou... cititori... haha), dar ne revedem duminica, sau cel mai probabil saptamana viitoare. Nu plangeti, va rog. Uite, va ofer doua piese in seara asta, desi de data asta nu de pe canalul meu de YouTube. Enjoy!





* - Textul scris cu Italic nu este adevarat.

Niciun comentariu: