29 martie 2009

Saptamana Candlemass, Ea si Xasthur

O saptamana destul de bogata pentru doom/dsbm si fericita pentru ascultatorii genurilor. Au aparut trei albume foarte interesante. In ordine alfabetica si a aparitiei (cred), ele sunt:
Candlemass - Death Magic Doom
Ea - Ea II
Xasthur - All Reflections Drained




Candlemass - Death Magic Doom


1. Candlemass - If I Ever Die
2. Candlemass - Hammer Of Doom
3. Candlemass - The Bleeding Baroness
4. Candlemass - Demon Of The Deep
5. Candlemass - House Of Thousand Voices
6. Candlemass - Dead Angel
7. Candlemass - Clouds Of Dementia
8. Candlemass - My Funeral Dreams

Am asteptat cu sufletul la gura acest album pentru ca am fost oarecum dezamagit de EP-ul lor precedent (Lucifer Rising). Iata ca asteptarea a meritat, albumul este foarte bun! Traditional (sau old school... pentru cei ce nu cunosc) doom metal de foarte buna calitate si cu un sunet mult mai bun decat pe albumul King of the Grey Islands.
Astept sa-i vad la ArtMania... poate anul asta... poate nu.



Ea - Ea II


1. Ea - Untitled
2. Ea - Untitled

Cand am ascultat prima oara albumul mi-am spus "pe cat de mari asteptarile, pe-atat de mare dezamagirea". Ascultand prima piesa mi-am dat seama ca nu mai are atmosfera apasatoare si starea aceea emotionala pe care o inspira albumul precedent. Lucrurile s-au mai ameliorat spre sfarsitul primei melodii, dar eram tare curios ce-mi rezerva a doua parte a albumului. Si da, dom'le! Asa da! Jos palaria! Cea de-a doua melodie e de nota 10! Isi spala toate pacatele.
Totusi nu se ridica la valoarea albumului Ea Taesse.



Xasthur - All Reflections Drained


1. Xasthur - Dirge Forsaken
2. Xasthur - Maze of Oppression
3. Xasthur - Achieve Emptiness: Part II
4. Xasthur - Masquerade of Incisions
5. Xasthur - Damage Your Soul
6. Xasthur - Inner Sanctum Surveillance
7. Xasthur - Obfuscated in Oblivion
8. Xasthur - All Reflections Drained

Sunet prost, rip de pe caseta, sunet prost... nu prost. Foarte prost. Album tipic Xasthur... in privinta sunetului. Spre deosebire de altele, acest album este mult mai cuminte si mai atmosferic. Atrage mult prin aceasta atmosfera, prin clape si ambient.
Este un album bun ce il recomand in principal fanilor mai vechi Xasthur (desigur), Burzum si de ce nu si Nortt.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Asculta albumul cu EA - EA II de mai multe ori, aceasta a fost si reactia mea la inceput, dar dupa ce l-am acultat a 2-a, a 3-a oara etc. a ajuns sa imi placa mai mult ca primul. EA rules!!

Tudor Năpasta spunea...

L-am ascultat de mai multe ori. Tot nu se ridica la valoarea lui Ea Taesse

Anonim spunea...

Valabil si pt ultimul XASTHUR, de ex piesa Damage your soul e dementiala ;)

Tudor Năpasta spunea...

Ce e valabil si pentru ultimul Xasthur?

Anonim spunea...

E cel mai bun album de pina acum, iar legat de calitatea sunetului plm, se vede ca nu ai prins casetele poloneze din anii '90, acolo calitate proasta a sunetului. Personal il apreciez pe tip ca a incercat sa faca ceva diferit ;)