26 martie 2009

Romanian Metal Torrents

Dau invitatie (absolut) oricui imi cere pentru inregistrare pe cel mai mare tracker de torrente metal din lume, RMT (Romanian Metal Torrents).
Linkul este metal.iplay.ro, iar inscrierea se poate face pe baza de invitatie sau pe baza de chestionar. Momentan am 50 de invitatii disponibile. Repet, cine doreste sa aiba acces la cea mai mare colectie de muzica metal (si nu numai) si la una din cele mai mari comunitati metal sa-mi spuna.

Numiti-o campanie de educare a rockerului/metalistului roman, act de binefacere sau cum vreti voi, de fapt am prea multe invitatii si nu am ce face cu ele... -
Do good things and good things happen.

15 comentarii:

dina spunea...

eu, dacă nu ți-e cu supărare.

Unknown spunea...

as dori si eu una daca se poate
multumesc

laguna_taz@yahoo.com

Galbenpal spunea...

vreau si eu o invitatie te rog
galbenpal@gmail.com
multumesc frumos

insanepedro spunea...

Te rog daca oferta este inca valabila ajuta-ma si pe mine.Am incercat sami fac cont singur dar miau respins chestionarul.Adresa mea de mail este samburele_turbulent@yahoo.com

insanepedro spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
insanepedro spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
insanepedro spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Octavian spunea...

Salut!
Am avut mai demult cont pe metaltorrents si nu stiu ce s-a intamplat ca mi-au sters contul. Si cu metal I play am incercat sa imi fac cont si nu mai merge. Daca poti sa imi faci o invitatie te-as ruga foarte mult. Raman dator, merci frumos T_OCTA_DAN@YAHOO.COM

tudorevi spunea...

salut nustiu care e treaba cu acest site...am incercat de mei multe ori sa-mi fac un cont...de fiecare data am fost respins desi am adus argumente convingatoare dupa parerea mea...daca oferta e valabila si posibila, chiar imi doresc o invitatie
tudorevi@yahoo.com

Manu spunea...

Mai e valabil anuntul?:P Daca da, as avea si eu nevoie de o invitatie. Daca mai ai invitatii de impartit trimite una pe: second_skined@yahoo.com.
Mersi anticipat!
Karma will take good care of your kind soul! :))

Serhatoryum spunea...

vreau si eu o invitatie te rog.
serhatoryum@yahoo.com
Merci mult!

deathjoker666 spunea...

si eu daca nu te deranjezi prea tare

h1ve@live.com

Anonim spunea...

Daca-i gratis trimite la budioaneugen@yahoo.com
Am mai avut cont su ratie buna si nu ma mai pot loga
THX !!!

Anonim spunea...

Salut! daca mai ai invitatii as vrea si eu una.
Multumesc mult.
gabriel_ttt@yahoo.com

Unknown spunea...

Buna, mai este valabil anuntul? Ma poti ajuta cu o invitatie? Am incercat sa imi fac cont folosind formularul dar mu mi l-au acceptat. Multumesc.