2 decembrie 2008

Sa mai incercam o data...

Ia te uita, am revenit.

A trecut si Rock'n'Iasi Winter Edition 2008. Pentru cei ce nu stiu, pe langa Ashaena au mai concertat Skepsis, Bucium, Bucovina, Magica, Eluveitie si Finntroll.


Am auzit ca a fost fain concertul. Eu n-am prea prins nicio trupa cap-coada si nu-mi pot face nicio parere. Un singur lucru am observat si eu si m-a impresionat foarte mult, acela ca Sala Gaudeamus (sala mare din Casa de Cultura a Studentilor din Iasi) era plina. Dar absolut plina.
Oamenii erau fericiti. Berea avea un pret acceptabil si era multa. Multe prietenii s-au legat in balconul pentru fumatori. Toata lumea era foarte respectuoasa si prietenoasa dupa 5+ beri. La asta chiar nu m-as fi asteptat.
Revenind la concertul propriu-zis, publicului i-a placut cantarea noastra... asa ca na... la urma urmei de celelalte trupe nu-mi pasa.

Imi amintesc trezindu-ma in tren speriat, crezand ca am trecut de Barlad si nu m-a anuntat nimeni (fiind la momentul acela singur in compartiment). Am aruncat o privire pe geam si m-am linistit vazand mareata noastra groapa de gunoi. "Taci ca m-am trezit la fix" imi zic si trag o gura de Sprite spre a ma trezi mai bine. Nu a mers in mod deosebit, dar macar am coborat din tren in Barlad.

2 comentarii:

Clubul Oliver spunea...

felicitari pentru blog ...la mai mare cat despre iasi mi e dor atat pot sa zic mai ales ca in sala Gaudeamus care nu se chema sa pe atunci ....numai amintiri frumoase ...

Satanic-Vals spunea...

Da!Mie mi-a placut enorm!Ai remarcat si tu..foarte multa lume si foarte prietenoasa.De abia astept Outdoor-ul! Poate vin Ensiferum :( Salutari! (fain blog)