24 decembrie 2008

Ajunul Craciunului

Nu, nu am sa va urez "Craciun fericit!"
Nu, nu am sa va urez "Sarbatori fericite!"
Nu, nu imi doresc sa fie "Mosul" darnic cu voi anul asta
Nu, nu va doresc sa fiti sanatosi si fericiti
Nu, nu o sa ma rog pentru voi
Nu, nu dau mass cu nimic de mai sus
Nu, nu traiesc in spiritul Craciunului
Nu, nu am febra sarbatorilor. Am avut temperatura 39 grade Celsius zilele astea si febra musculara. Se pune?
Nu, nu ma bucur ca ninge
Nu, nu am impodobit brad
Mos Craciun a venit pentru mine aseara (spre azi dimineata) cand am facut chinta roiala la As, castigand in fata unei chinte All in (frumos moment)

Trecand peste acestea, nu inteleg deloc ce se intampla in lumea asta.
Ma uit in jur si vad ca baietii incep sa aiba parul din ce in ce mai lung si fetele sa se tunda din ce in ce mai scurt (unele chiar MULT prea scurt). Observ ca barbatii au inceput sa gateasca mai mult, femeile sa aiba cat mai multe functii de conducere si sa castige din ce in ce mai mult. Vad femei in parlament, femei in afaceri, femei peste tot numai nu la cratita. Acusi o sa conduca si Biserica. Oare ce-ar zice tanti Leana (cu 7 copii, 10 nepoti, pensie 16 RON, care toata viata a crescut copii, prasit si facut mancare, care nu stie ca are drept de vot decat cand ii da primarul un kil de zahar si-un litru de ulei ca sa puna stampila pe partidu' lui) daca ar sti ea ce se intampla in lumea asta. Femeile conduc lumea si un negru conduce Statele Unite ale Americii. Auzi batjocura!
Se apropie 2012. Semnele se vad.
Pana una alta, poate incepe in Grecia al treilea razboi mondial. Aveti grija!

2 comentarii:

Lucian Vâlsan spunea...

:))
Foarte tare. Felicitari pentru chinta.

admin spunea...

Dumnezeu se reintregeste :)
...unnamed feeling