10 decembrie 2008

Maraton de somn: 13 ore jumatate

Sa zic ca ma simt mai bine? De ce sa mint? Tot obosit sunt. Am nevoie de o pauza. Iar m-am uitat in ceasca (a se citi "cana") de cafea si-am vazut ca e goala. E o lume cruda...
Dar revenind la somnul meu de (aproape) veci, am visat o gramada de oameni, colegi, prieteni vechi, personaje necunoscute (na... am avut timp) si chiar o cazatura din tren (a mea desigur). Imi amintesc doua piese din soundtrack-ul visurilor: Joyride, a trupei Roxette si To The Moon And Back, a trupei Savage Garden (desi in "abiatrezirea" mea credeam ca piesa este interpretata tot de Roxette).
M-am intors cu inca o "cana" cu cafea (de data asta). Nu gasesc muzici sa mi se potriveasca starii de acum. Parca Ielele, Evolutionary Sleeper si Arntor, Ein Windir nu mai merg. Dar nu-i bai, Abort Mastication - Orgs (2008) si Abnormyndeffect - Betwin (2008) isi fac treaba de minune.
Si deja parca incep sa simt odihna din urma somnului de 13+ ore. Noroc de cafica.
Sa vedem ce imi mai rezerva si ziua de azi...

PS: Nu-mi plac The Amsterdams.

PS2: Ashaena nominalizata la Best Romanian Metal Newcomer 2008. Dupa 20 decembrie veti putea vota pe METALHEAD.ro

2 comentarii:

Lucian Vâlsan spunea...

Votam Ashaena :)
13 ore jumate e mult ? Atunci 26 cum e ?

Tudor Năpasta spunea...

23