11 ianuarie 2010

O altfel de cafea

"Buna dimineata!"
Dimineata era cand m-am trezit eu nu acum!
... cu noaptea-n cap chiar. Pe la ora 5 jumate incepe sa caraie (a câ-râ-i (cu accentul pe i) = a scoate un sunet ciudat) sistemul audio ramas aprins (impreuna cu restul calculatorului) toata noaptea. De frica sa nu se arda sar cu ochii intredeschisi din pat... de fapt doar cu un ochi intredeschis... celalalt era inchis... si dau niste palme (a se citi pumni), injur putin (a se citi (desigur) mult si tare), caut buimac afurisita de telecomanda... si-l inchid. Rasuflu usurat si incerc sa ma intorc in pat. De unde, jumatatea cuvenita mie era deja ocupata de Jimi (colegul meu de camera... o sa mai cititi despre el). Ma strecor pe-un sfert (de jumatate) de pat. Dar de unde somn? Injuraturi etapa a doua. Feedback identic din partea lui Jimi. Ca cica sa ma duc intr-o treaba de-ale lui si sa nu mai tip. Sa-nteleg ca nici lui nu-i plac diminetile de luni. Ma intorc la niciodata-obositul calculator si nu stiu cum si ce fac... dar ma uit la ceas (ala de la calculator normal) si vad ca-i 8:25. "Scoala, Jimi, ca-i aproape 8 jumate!" Na... pleaca si el la munca si ma trezesc ca-i 10. Vaaai! Repede pun apa la fiert si... intre timp... m-a lovit! Nu Jimi, ca plecase pe la 9 fara oleaca. E ultima cafea dintr-o vacanta de aproape 2 luni. Dar nu e altfel doar din punctul asta de vedere... am prins si-o smecherie si-mi iese mai buna cafeaua (desi e aceeasi cafea pe care o beau de cand am venit in Iasi). Apoi, cafeaua asta este acompaniata de ultima tigara din cadoul meu de Craciun (unul dintre ele)... Sobranie.
De ce zic ca e ultima cafea din vacanta? Pentru ca la 12 am primul curs pe anul asta, primul curs (la care ma duc) dupa aproape 2 luni de... pauza. Face parte dintr-unul din multe planuri pe care mi le-am facut pentru 2010 (o sa va scriu si despre asta candva).
Si uite-ma,
cu cafeaua la jumatate,
cu tigara pe terminate...
ascult Maximilian
si vreau sa plec la facultate.

Niciun comentariu: