10 ianuarie 2010

Acvila, Minus, MeTalkPretty

Trecand la lucruri mai serioase, o sa va zic pentru inceput niste lucruri despre trupa Acvila.



Trupa Acvila s-a format in Iasi pe data de 13 mai 2000.
Sub componenta: Iulia Preotu (voce), Emanuel Filip (bass), Iulian Croitoru (chitara), Sorin Petrila (tobe) au scos albumul Dulci cuvinte? sub forma unui CD Multimedia ce continea si un videoclip live la piesa Eu sunt aceea.

01 - Nu vreau
02 - Dulci cuvinte
03 - Cine iubeste si lasa
04 - Timpul
05 - Noi facem legi
06 - Doar un vis
07 - Tu nu stii
08 - Vad cu ochii tai
09 - Eu sunt aceea
10 - Voodoo (cover Godsmack)

Dupa o activitate de 3 ani in care a sustinut concerte alaturi de Cargo, Holograf, Trooper, Vama Veche si altii, trupa Acvila s-a destramat in 2003 cand solista a plecat definitiv in Statele Unite.



Pentru cei ce nu au ascultat Acvila, trupa canta un rock alternativ cu elemente de hardcore, heavy metal si putin progressive.








-------------------------------


Dupa plecarea Iuliei de la Acvila, baietii (impreuna cu un vocal nou) au format trupa Minus, o trupa de math metal/mathcore. Au cantat la Rock'n'Iasi Indoor 2007 in deschiderea festivalului. Au cantat un fel de Meshuggah combinat cu The Dillinger Escape Plan fara prezenta scenica... ceva ce se simtea ca-i romanesc. Cu toate astea mi-au placut mult... si din reactia publicului si cronicile urmatoare am remarcat ca am fost unul din foarte putinii carora le-a placut prestatia celor de la Minus. Intre timp am aflat ca trupa nu mai canta... le urez succes baietilor in viitor!

(Din pacate nu am gasit nicio poza/filmare cu ei si nicio piesa...)


-------------------------------


Intre timp, in Statele Unite ale Americii Iulia nu a stat degeaba. Dupa 2 ani de auditii cu diferiti muzicieni, in 2005 a format trupa MeTalkPretty.


Trupa ii are in componenta pe JULIA PREOTU (voce), LEON LYAZIDI (chitara), JAMES KLUZ (tobe), NATE MENG (bass) si canta un rock alternativ asemanator cu Acvila, dar mai in viteza, mai modern.

"One girl, three guys, a lot of energy , catchy choruses and memorable live performances drawing influences from bands like The Cure, Foo Fighters, and Bjork. ME TALK PRETTY is a strong modern Rock Band, with a Pop twist, dark lyrics, and Julia's innocent image and gypsy flavor that will make your head spin!" - Cred ca asta spune totul.

In 2005 au scos albumul Ana.

1. Ilusion
2. Letter
3. In My Arms
4. Moirai
5. Ana
6. Save Me
7. Measures of Silence

In 2007 au scos albumul Ruby.

1. Flame
2. Under the Light
3. Half of Me
4. Don't Say Never Ever
5. Hollow Friends

In 2009 au inregistrat piesa Wake up, wake up pentru jocul NHL 2010. Momentan aceasta este piesa mea preferata! O puteti asculta mai jos impreuna cu o alta piesa foarte draga mie, Survive:






Acum MeTalkPretty sunt in studio, inregistrand urmatorul lor album, ce va aparea anul acesta.

3 comentarii:

Adrian Mironescu spunea...

Mi-a placut mult Acvila (aveau super concerte) si ma bucur ca am "descoperit" zilele trecute si Me Talk Pretty. Cred ca vor ajunge departe. :)

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=NnOYwSZ2Lag&feature=related

Aici e un videoclip live. Eu una ador Acvila. Mi se par geniali, si imi pare rau ca nu mai sunt impreuna...

Anonim spunea...

Legat de trupa Minus, informația este total eronată. Trupa a fost înființată Ovidiu Șindrilaru, vocalul trupei Focuri (Roman) si de Ciprian Șandru, unul din chitariștii trupei Antipop (Fălticeni/Iași). Cel de-al doilea chitarist din Antipop era Iulian Croitoru care a fost cooptat ulterior de către Șandru în trupa Minus. Iulian a avut mai multe proiecte de trupe in Iași. Toate cele bune!