11 ianuarie 2010

In sfarsit death metal!

Dupa indelungi cautari (da' de unde!) am reusit! Am inceput un proiect de death metal (technical death metal mai exact) impreuna cu doi colegi de la info (chitaristi). Ne-am gasit si-un tobar, am invatat 2 piese Death (Without Judgement si Flesh and the power it holds) si am pus si-un tab cu niste idei de jam-uit. Momentan repetam individual cu Sfantul Guitar Pro, urmand o prima repetitie la sfarsitul saptamanii acesteia. Sunt mandru si extrem de fericit ca voi canta in sfarsit muzica mea preferata. Planuim sa ne culegem influentele de la: Death, Taine, Nile, Behemoth, Gojira, Arcturus, Meshuggah, Obituary, Cannibal Corpse, Necrophagist, Dying Fetus. Primele artwork-uri au luat nastere astazi la cursul de Logica pentru informatica (din seria "Mie imi plac cangurii!"). De-abia astept sa vad cum decurg repetitiile si de-abia astept o cantare live (probabil cu macar una din cele trei death-uri iesene: Innergrave, Rotten Remains, Vile Obsession). Va voi tine la curent (continuu).

Pana la noi vesti din zona death metal, ascultati cele doua piese Death mai sus mentionate, o piesa Gojira si una Necrophagist. Auditie placuta!





Un comentariu:

Anonim spunea...

"Cangurii sunt frumosi!" ba... ce-am mai ras.