10 ianuarie 2010

Disclaimer?

Sau nu.

1. Nimeni nu e obligat sa citeasca mizeriile de-aici.
2. Nimeni nu e obligat sa intre pe link-urile de pe alte site-uri cu legatura la acest blog.
3. Nimeni nu e obligat sa faca click pe putinele reclame pe care le aveam (si mai putine in prezent).

Asa ca:
1. Nu mai stramba din nas ca nu-ti convine ce scriu.
2. Nu ma mai acuza de spam.
3. Nu ma acuza ca vreau sa fac bani cu asta. Chiar daca as vrea n-ar fi nicio problema.

Postez rar si prost. Dar o fac pentru ca este dreptul meu. Si o fac pentru ca imi place. E dreptul tau sa critici atata timp cat ai ales sa citesti mizeriile astea. De asta nu sunt o don'soara ce la reactiile postului am doar variante pozitive gen distractiv, interesant si extraordinar. Nu postez in engleza sau in alta limba in afara de romana (nu ca as sti alta in afara de cele doua...). Nu incerc sa filosofez fara rost, nu sunt anost, nu scriu despre probleme apasatoare si cu atat mai mult nu reflectez asupra lor. Acesta nu e un loc de refugiere, refulare, defulare si alte fulare. Nu fac pasi pe blog, nu sunt mort si nici nu aduc moartea. Nu scriu articole pe blog ci postez. Si da:
Postez foarte multe poze, filmari si diverse linkuri. Mi-ar fi de ajuns un twitter. Am reclame pe blog, dar nu vreau sa castig bani din asta. (Acum) Fac reclama doar la ceea ce merita. Scriu despre concerte si albume facandu-le publicitate, dar voi (?!) nu vreti stiri, pentru asta aveti metalhead. Inca o data, nu e nimeni obligat sa intre aici sau sa citeasca.

Imi zicea cineva la inceput ca nu esti blogger pana nu scrii postul cu numarul 100. A trecut de mult. Nu ma simt nici mai blogger nici mai putin blogger ca atunci. Se apropie cel cu numarul 200. Lasa-l sa vina... lasa-l sa treaca...

Niciun comentariu: