25 ianuarie 2009

Jack Owen

Jack Owen, facand parte din aceeasi generatie cu Cluck Schuldiner, Glen Benton, James Murphy, Steve DiGiorgio, (John Tardy, Chris Barnes, George Fisher) este unul din cei buni chitaristi din aria death metal. Nascut in '67, ca si majoritatea celor mai sus menitionati (de asemenea nume grele in death metal), Owen este fondatorul trupei Cannibal Corpse, momentan cantand in Deicide (si Adrift). Personal, eu il consider tatal brutal death metalului.

De ce toate astea? Pentru ca am ascultat si eu cel mai recent album Cannibal Corpse, Evisceration Plague (2009) (ce trebuia sa constituie cadou de ziua mea) si nu m-a impresionat in absolut niciun fel. La fel de lipsit de orice aroma ca si Kill (2006). Si totusi, ce legatura are cu Jack Owen?

Ei bine, se pare ca dupa plecarea sa din trupa (2004), Cannibal Corpse nu mai canta prea grozav. Da, e rapid, e dur... dar nu mai e ce era inainte. Nu mai este brutal.

Si iata! Cele mai recente doua albume Deicide (pe care a cantat si Owen) The Stench of Redemption (2006) si Till Death Do Us Part (2008) sunt geniale! Doua albume nemaipomenite! Rapide, tehnice, complexe, brutale, nebune! Ca sa nu mai spun ca, pe Till Death Do Us Part, Glen Benton a renuntat la versurile sataniste (nota 10 pentru el din partea mea).

Fara a intra in detalii despre albumele mai sus mentionate, inchei doar spunand ca:
Till Death Do Us Part > Evisceration Plague
Deicide (acum) > Cannibal Corpse (acum)
Jack Owen FTW!!!


A... si sa nu uit, pentru cei care nu-l stiti, acesta este Jack Owen:

Niciun comentariu: