4 ianuarie 2009

The Curious Case of Benjamin Button

"I think we ought to start out life old. We have all the pain, and we're feeble, and we look at our friends, and they're feeble. They're a hundred. But every day we get younger and we have something to look forward to. You start out old and then you get young. You can't take care of yourself, but... there's hope. And then, when you reach twenty, nineteen, twelve, ten, every day is really a new day... and it's really a miracle. And then you're a baby, and you don't know your life is ending. You just suck on your mother's tit and then you die."

Aceasta este o replica din filmul She's So Lovely ce se regaseste si in melodia The Eerie Cold (Shining). Trebuie sa recunosc ca mult timp m-a fascinat ideea suprinsa in citatul de mai sus si imi doream mult sa vad un film in baza acestei idei. Iata, in The Curious Case of Benjamin Button este prezent acest motiv al imbatranirii inverse, a mersului inapoi in viata. Eu sincer ma asteptam sa vad un film foarte psihologic, dar am fost putin (foarte putin) dezamagit. La prima vedere parea fain: Brad Pitt (care intradevar si-a jucat foarte bine rolul), durata filmului de peste 2 ore jumate... dar dupa primele cateva minute deja regretam ca am ales sa il urmaresc. Desigur ca... "pays off" la sfarsit. Nu voi dezvalui putinele aspecte ce mi-au captat atentia in mod deosebit, nu-l voi povesti, nu-i voi spune sfarsitul. Este un film ce merita urmarit, un film foarte bun, dar de la care aveam asteptari (mult) mai mari.

PS: Filmul este o adaptare dupa cartea lui Scott Fitzgerald din anii '20 cu acelasi nume.


2 comentarii:

admin spunea...

Brad Pitt in general isi joaca bine rolurile..
am sa urmaresc filmul tot pt. ideea captivanta de a trai viata intinerind...

Omu` verde spunea...

coincidenta sau nu, bai paradox, aseara am vazut si eu filmul. la fel ca tine, tot cu cateva scene am ramas in minte, dar atat. se putea si mai bine...