1 aprilie 2011

1 aprilie

Iata post-ul special de 1 aprilie.
Foarte pe scurt ca mi-e rau.
Ziua pacalelilor, da? OK, sa fie.

Pacaleala 1: Ieri trebuia sa fie ultima zi de recesiune, dar astazi, in loc sa iesim din criza, Boc a anuntat ca nu mai mareste salariile profesorilor.

Pacaleala 2: Nu este neaparat o pacaleala cat o prostie: astazi a fost promotie la detergent. Da, da, dupa bataile de pe bormasini, ulei, zahar, astazi romanii s-au luat la bataie pentru detergent. La o punga de 6 kilograme cumparata primeai inca o punga gratuita. Megapromotie!

Pacaleala 3: Am racit! Ha ha ha! Da, iar am racit primavara. 17 grade Celsius astazi afara, eu am tremurat in casa cu geamul inchis. Supa, portocale si bere fara alcool. Daca n-ar fi curs nasul si nu m-ar fi durut gatul ar fi fost o zi foarte faina. Data viitoare.

Pacaleala 4: Va place caldura? Va place sa fie 20 grade afara? De luni o sa fie iar frig si iar o sa ploua.

Pacaleala 5: Astazi va pun Loredana (de pe acelasi umil canal de YouTube):



Sper sa n-adorm intr-o ora s-apuc sa-l vad pe Ciutacu cu ale sale Vorbe grele. Ceau!

Niciun comentariu: