6 martie 2010

... cei cu inima rromana

"Manelele, la ora actuală, a cucerit toate vârstele, de la copil până la omul care se poate mişca, pentru că manelele e un gen de muzică foarte dansant, bazat, ca sound, foarte mult pe partea de percuţie şi un argument e faptul că eu cel puţin am cântat la diferite genuri de oameni, de la omul de rând la omul sărac, la omul bogat, la omul care s-a considerat intelectual. Am cântat la toate categoriile sociale de oameni. Au fost şi oameni care au negat faptul că ascultă sau că se distrează pe manele, dar, după un pahar-două, a dat drumul la viaţă. Într-adevăr, stilul face faţă şi se adaptează la ceea ce se cere azi ca şi distracţie.

Peste 90% din ţară se distrează, se simt bine pe acest gen. (...) Dacă manele au reuşit, în ciuda faptului că se spune că suntem fără şcoală, fără cultură, într-un cuvânt, că suntem inculţi, am reuşit, prin textele noastre, să cântăm viaţa de zi cu zi aşa cum e ea şi să ne adresăm oamenilor pe înţelesul lor. Manelele are linii melodice foarte melodioase şi foarte bine gândite ca şi conţinut pe linie melodică. Iar pentru cei care nu iubesc manelele, eu nu am nimic cu nimeni, dar ar trebui să fie lăsaţi în pace şi cei care ascultă manele, să nu mai fie acuzaţi că dacă asculţi manele eşti ţigan."
Nicolae Guţă

Du-te-n pizda mă-tii!

2 comentarii:

Neras spunea...

Asta-i mai prost de felul lui.Vai de capul meu,cate greseli gramaticale si de exprimare am putut gasi in acel scurt citat.Totusi,are bani,deci il asculta si il "citesc" romanii si rromii.Apropo,excelent mod de a incheia articolul.Nici ca puteam s-o spun mai bine.

Tudor spunea...

Sfârșitul face toți banii.