23 mai 2009

A ajuns CD-ul si tre sa plec la nunta

Ieri mi-am luat de la un bun prieten CD-ul Hell has no gate, yet men will dig to enter - un split cu Man Among Stars, Sigismund, Kandaon si NocturN. Fiecare dintre trupe are o singura piesa pe album, piesa ce nu va mai aparea pe niciun alt material. O sa revin cu detalii despre piese, eventual sa pun si-o poza sau doua. Sa nu uit... momentan mi-a atras atentia in mod placut NocturN, pe care nu-i mai ascultasem pana acum, desi piesa e 50% "imprumutata", avand 2 riffuri de baza care clar nu sunt ale lor. Oricum... o surpriza foarte placuta. Desigur Man Among Stars suna genial! Doar pentru piesa lor am vrut split-ul. (Baieti, astept(am) un album nou!)
Multumesc Serban (Man Among Stars) pentru CD!

Trecand la parti mai umane si totodata mai putin importante, acusi tre sa plec. Desigur ca am visat numai nunta aseara. Sper din tot sufletul sa nu ma plictisesc prea tare. Si sa am o pauza sa ma gasesc cu Vlazii de la Ashaena pentru o cafica si-o portie zdravana de ras (ras de mine, evident, ca voi fi "la costum"... cam pentru prima oara in viata mea). Poate o sa bag o poza/doua cand m-oi intoarce (candva duminica).
Hai cu succes! Multa bafta si casa de piatra! LOL.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Spor la nunta. Abia astept ziua de vineri sa vad toata clasa in costum. Ne vom amuza..