8 aprilie 2009

Nu e nimic mai frumos decat... (Partea a II-a)

... o tigara Sobranie fumata la geam ascultand My Dying Bride - And I Walked With Them cu o ceasca cu nes la ora 2 AM. Nu e nimic mai frumos de-atat.

Dupa cum multa lume stie, prefer variantele live a mai tuturor melodiilor... asa ca iata And I Walked With Them live, cu vioara. Sunt fascinat de solo-ul de la sfarsit, pacat ca este prea scurt. Poate apuc sa ma bucur de piesa asta si live, la ArtMania. Doamne-ajuta!



A Serpent it came to me
Right before my eyes
I looked to God way above me
He looked down at my lies

I said "Oh Lord, please help me
I am on my knees"
"Your path is yours" he told me
"Yours to reap"

A mighty wind did pull me
Tore at my face
My flesh is raped at his hand
I am the world's disgrace

The Heaven opened above me
And down Gods tears came
Lashing away at my skin
My stinking, rotten frame

I though I'd fought the
demons that roamed above me
I thought I'd slew their blood
red hands
Their hearts still beat with all
the hatred for me
Their mark still burns into my
very soul
And I walk with them.
They're shadowing my soul.










Posturi asemanatoare:
Nu e nimic mai frumos decat... (Partea I)
My Dying Bride - Oficial - ArtMania
My Dying Bride - din nou in Romania!

Niciun comentariu: