30 aprilie 2009

Ce-i de facut cu Republica Moldova? (Poll)

S-a terminat votarea de pe blogul meu referitoare la situatia Republicii Moldova. Timp de 21 de zile vizitatorii au votat, strangandu-se 59 de voturi, care arata astfel:
Ce-i de facut cu Republica Moldova?

Nu-mi pasa.
2 (3%)

Nasoala situatia, dar nu-i treaba mea/noastra.
9 (15%)

Nu-mi convine. Dau un mass, pun un status; dar autoritatile romane n-ar trebui sa se implice.
0 (0%)

Sa-i ajutam cat putem. Sa iesim si noi in strada. Sa se implice si autoritatile romane.
17 (28%)

Unire! Romania mare!
29 (49%)

Sunt moldovean (din Romania). Nu-mi pasa de restul romanilor. Unire! Moldova mare!
1 (1%)

Al treilea razboi mondial!
1 (1%)

Cred ca voturile vorbesc de la sine. Cam multa nepasare totusi...







Posturi asemanatoare: Moldova mea

Niciun comentariu: