2 aprilie 2007

Blogger disease!!!

Ati observat nu? Toata lumea bloguieste!!! Toate firmele au bloguri, toate posturile de radio au bloguri, toti mircarii au bloguri! Suntem impanziti de bloguri. Daca n-ai un blog nu esti la moda? Sau este doar inca o modalitate pentru unii de a arata ca ei nu sunt la moda, ca nu au viata sociala si ca toata viata lor este in calculator si pe internet? Ce este asa de special la aceste bloguri? Se umple veveve-u de blogurile noastre. Inca o modalitate de a pierde timpul, inca o modalitate de a nu te plictisi, inca ceva de facut. Hai sa bloguim. Sunt un blogger! Toti is bloggeri. Deja un lucru nu mai este grozav daca toata lumea il are... si toata lumea il practica. Deja a nu fi cool este cool, este la moda. Daca traim intr-o lume in care e un trend sa nu fii trendy, apoi ce mai urmeaza? Lumea este supra saturata de trenduri! Ce mai ramane de facut? Ramane de vazut...
In fine, na ca de acum am si eu blogul meu! Ar trebui sa fiu mandru de asta? Sau sa-mi fie rusine...?

5 comentarii:

Bogdan spunea...

Join the blogroll dude.

Alex TG spunea...

Nu trebuie sa fii mandru daca te iei dupa turma...

Tudor Năpasta spunea...

Nu m-am luat dupa turma. Aveam niste chestii de spus si asta mi s-a parut cea mai simpla modalitate. Plus ca pot face rost de informatii mai usor decat alte persoane, ceea ce e bine pentru altii ca pot sa-i informez mai repede si mai usor. Cu toate astea blog-ul este strict personal si ce prostii debitez eu aici nu le debitez doar pentru ceilalti.

Alexandru Hagi spunea...

Mah, inceputul e cam....trendy. Blog-ul e o moda cand esti in faza initiala. Dupa ce scrii postul 100 cred ca poti sa te numesti blogger

Tudor Năpasta spunea...

He he... iata ca am trecut de 100 de posturi acum ceva timp... si nu ma simt mai blogger ca inainte ;))