17 august 2011

Cat de greu e sa spui "nu"?

Nu stiu daca scriu de disperare sau de nervi dar iata ca scriu. Sau poate e vina alcoolului ce-si face simtita lipsa in organism. Da, l-am lasat si pe asta. O persoana inteligenta zicea candva ca orice dependenta, odata ce o lasi tot te controleaza prin lipsa ei. Revenind la blog, scriu fara scop sau fara a avea ceva despre care sa scriu, deci va fi un post exact ca toate celelalte de pana acum.

Aproape a trecut vara. O vara in care am facut de doua ori mai multe lucruri decat ma asteptam sa fac. Asteptandu-ma sa nu fac nimic, va dati seama ca n-a fost o vara prea grozava. Vor veni alte mai bune. Nu-mi fac griji.

De cand n-am mai scris s-a terminat si anul universitar. Numai lucru bune in privinta asta: note mai mari decat ma asteptam (dar mai mici decat speram, desigur), nicio restanta, niciun ban cheltuit, o singura carte cumparata. De-abia astept anul urmator!

Am mai remarcat inca o data ca prietenii sunt niste oameni pe cale de disparitie. Nu se mai fac prieteni cum se faceau pe vremea mea... Si-o sa se mai faca din ce in ce mai putini. Cu atat mai mult trebuie pretuiti.

Google o suge tare! Candva era nevoie doar de contul principal sa ai Multiple sign-in On si te puteai loga cu cate alte conturi vrei tu. Apoi au facut sa trebuiasca sa fie activata optiunea Multiple sign-in pe toate conturile cu care te loghezi in aceasi timp. Momentan observ ca sansa de a ramane logat cu ambele conturi (cele mai folosite de catre mine) in acelasi timp e aceeasi cu a ghici rezultatul aruncarii unei monede (desi amandoua au activata acea optiune). Ma poate ajuta cineva sa-mi sincronizez contul de YouTube pe alt cont de Google astfel incat sa nu mai fiu nevoit sa folosesc multiple accounts?

Am observat de multe ori in ultimul timp ca a fi pretentios (cel putin in ziua de azi) e mai mult un defect decat o calitate. Ca sa nu mai spun ca perfectionismul duce de multe ori la murire de foame. Si "Cu rabdarea treci marea." Unei persoana perfectionista, pretentioasa si lipsita de rabdare nu-i vad un viitor prea stralucit.

Destul de recent am trecut de modesta suma de 10.000 de vizualizari ale tuturor clipurilor de pe umilul meu canal de YouTube. Multumesc! Datorita unor probleme cu calculatorul n-am mai putut urca nimic "nou", dar o voi face in curand, ca sarbatorire a unei curatenii generale in calculatorul personal. Nu ma intereseaza numarul de subscribers sau numarul de urmaritori ai blog-ului sau numarul de vizitatori ai orice ar fi al meu. Dar (poate) gasiti si aici si acolo lucruri frumoase, asa ca mai dati cate un click din cand in cand.

Inchei acum, nu inainte de a mentiona (probabil inca o data) motto-ul meu: "Timpul le va rezolva pe toate."

Si respectand traditia, va prezint si o piesa acum pe final, in interpretari diferite. Enjoy!





2 comentarii:

Anonim spunea...

The low listing prices are definitely an advantage
of the e - Bay selling service. If your new found Bulk
REO source does not have what you are looking for, don't give up. One needs to be sure that they get the right assistance, simple steps and a good value for their jewelry.

My website voice mail

Anonim spunea...

2011:"Timpul le va rezolva pe toate."
2015:Did time fix your problems or healed your wounds?
Did you find what you were looking for?